Molnár J. 2013.06.21. 11:03

Anna kertje

DSCN9445.JPG


Annával biztosan nem véletlenül vagyunk barátnők több mint 30 éve:-) Ő éppen úgy élvezi a "magaságyáskertészkedést" mint én:-) Örülök, amikor készít fotót és így én is látom az amúgy 200 kilométerre levő zöldségeket, gyümölcsöket.

Szóval... most ezek a képek és beszámoló érkezett:

"Végre fényképezőgéppel mentem ki az udvarra. Készítettem néhány képet a növényeinkről.

Amint látszik, az uborka már lassan túllépi a tervezett magasságot. A többi növény is elég sűrűre kinőtte magát. A paradicsomot sajnos le kellet cserélnem, új palántákat raktam. Ezeket már elég nagyra nőve vásároltam, így egy kicsit megsínylették az átültetést, de már szépen fejlődnek. Lassan nekiindult a paprika is, kezd bokrosodni.
Készítettem pár fotót a "hatalmas" málnásról és szőlőskertről, csak a dús gyümölcstermés érzékeltetéséért. 
Az idén a füge is elég hamar hozott termést, így talán a nyáron már meg is kóstolhatjuk."
DSCN9443.JPG
DSCN9441.JPG
DSCN9440.JPG
DSCN9438.JPG
DSCN9448.JPG
DSCN9446.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pajtak.blog.hu/api/trackback/id/tr95371961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása