dia1.JPG

Pesti lavór

Ilonka mama sashalmi otthona maga volt a csoda. Minden iskolai szünet nála kezdődött és ért véget. Metróval, hévvel, busszal utaztunk hozzá. Én már az Örs vezér terén kezdtem kipakolni a kis bőröndömből a nyaralós ruháimat. Nagyiccénél a fürdőruhámat a kezemben tartottam, hogy ha megérkezünk, egy percet se vesztegessek el… mert várt a nagy lavór. Fehér zománcos volt… és én a szőlőlugas alatt ültem a napmeleg vízű pancsolóban.

… aztán jött egy nyár és csak az emlék és a lavór maradt.

Tegnap elővettem a sufniból. Kitettem a körfolyosóra, hogy a gyerekek beleülhessenek. Élvezik. Viszont a lugas nagyon hiányzik… és nagymama.

A bejegyzés trackback címe:

https://pajtak.blog.hu/api/trackback/id/tr5814284103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása