DSC08866.JPG

Elszaladt majdnem egy hónap és a sok eső miatt alig-alig mentünk ki a kertbe és ezért nem is fényképeztem olyan szorgalmasan, mint tavaly. Azért néhány fázis így is látszik.

Az első képen láthatjátok, hogy idén újra került paradicsom palánta a magaságyásunkba. Ezt főképp most is Bea barátnőmnek köszönhetem, aki nevelgetett nekem többet is. Én is vetettem még télen datolya paradicsom magot, de abból nem fejlődött ilyen szép erőteljes növény. A méhecskét Móni unokahúgom hozta Németországból:-) Szóval... ez a kis terület csupa kedvesség:-)

DSC08948.JPG

DSC08949.JPG

DSC08951.JPG

DSC09121.JPG

DSC09122.JPG

Peti idén komoly támasztékot épített a növényeknek, mert tavaly a dzsungel minden póznát, karót, rácsot kidöntött. Idén ezzel próbálkozunk. A cukorborsó már "használja" is:-) Szépen fut. Az első lécsort már el is kerülte. Laposborsóinkban már látszanak a pici szemek. 1-2 hét és szüretelünk:-)

A retek lassan elfogy. Nagyon finom és egészséges termést kaptunk idén.

DSC08955.JPG

Minden szépen növöget. A fenyő, a fű, a virágok....

DSC08960.JPG

DSC08943.JPG

DSC09092.JPG

DSC09094.JPG

DSC09101.JPG

DSC09112.JPG

DSC09116.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pajtak.blog.hu/api/trackback/id/tr736183929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása