Molnár J. 2013.07.04. 10:05

Zöldbab

DSC07077.JPG

Az első zöldbab termést learattam. Péter anyukája nagyon finom zöldbabpörköltet szokott készíteni. Én is próbálok a nyomdokaiba lépni, ezért megfőztem:-) Nem pont olyan, mint Ili mamáé volt, de elfogyott.

Az alapanyag a magaságyásban termett bio zöldbab volt:-)

DSC07064.JPG

Itt láthatjátok konyhakész állapotban. A szép sárga kerámia körte Junioros ajándék. Citrom és cseresznye került bele.

DSC07068.jpg

A vándor dekoráció:-) Itt már a citromot zöld dióval párosítottam és az ablakba tettem a kerámia körtémet:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://pajtak.blog.hu/api/trackback/id/tr815390493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása