DSC06988.JPG

Elérkezett az egyik várva várt pillanat. Cukorborsót szüreteltünk!:-) A képen láthatjátok az "ipari" mennyiséget:-) Kb. 50 szem lett az első szedésből. A sárgarépa... na mondjuk annak még kellett volna kicsit hízni:-) A lestyán viszont nagyon szép és terem is belőle bőven nálunk.

Ezzel a készlettel láttam neki a leves készítésnek. Azért viszonylag nagy mennyiségű csipetkét tettem bele, hogy valami úszkáljon is a levesben. ... mert borsó... az nem sok volt benne:-)

Az ebédnél nagyon vicces volt, ahogyan próbáltuk halászni, hogy mindenkinek jusson a tányérjára. Egy biztos, a leves jó lett és sokat nevettünk:-)

DSC06987.JPG

DSC06986.JPG

Ez a kertben szedett állapot. Itt még kicsit többnek látszott, de persze amint megszabadultam a feleslegtől, mint csuma, szár... stb. kicsit megfogyatkozott a mennyiség.

DSC06989.JPG

A végső állapot. Abban a tányérban fényképeztem le, amiből gyerekkoromban Nemesdéden a nagymamámnál ettem. Ez volt az én tányérom. Azóta is vonzódok a rózsás darabokhoz. Imádtam:-) Most már nem merem használni, hogy nehogy eltörjön. De mivel a kert, a cukorborsó csumázás a nagymamámra, a zöldborsó leves pedig édesanyámra emlékeztet, ezért nosztalgiából elkészítettem ezt a képet:-)

DSC06992.JPG

Kertünk szépsége érdekében kifejtett áldozatos munkát végeztek a Sziklay fiúk:-) Peti a lépcsőt tisztította nagynyomású mosóval.

DSC06997.JPG

"Sziklay" Pepe mint minőségi ellenőr tevékenykedett. Néha felment, majd lejött rajta, hogy tesztelje megfelelő lesz-e a tisztasága és ezzel együtt nagypapa konyhájába tekintélyes mennyiségű sarat sikerült bevinnie. Plusz ázott kutya szagot árasztott:-)

DSC06996.JPG

DSC06993.JPG

Balázs füvet nyírt. Volt mit. Az eső és a néha kibukkanó nap megetette áldásos hatását. Égig ért a fű!

DSC06991.jpg

... és hogy a "kedveségesszeretlekviccesség" se maradjon el:-) Peti kőbe... őőőő.... mohába, zúzmóba, páfrányba és minden lépcsőt belepő zöldségbe és szürkeségbe írta és rajzolta ezt nekem a nagynyomású mosóval:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://pajtak.blog.hu/api/trackback/id/tr105355058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása