magaságyás 003.jpg

 

Egy újabb magaságyásról kaptam képeket. Nagyon örülök, hogy ezúttal talán sikerül az egész folyamatot bemutatni, hiszen Valiék dokumentálják a fázisokat. Köszönet érte! Várjuk a további fotókat:-)

magaságyás 004.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pajtak.blog.hu/api/trackback/id/tr795957343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Coryk 2014.04.08. 21:09:56

Szia!
Fázis fotókkal még adós vagyok, mert még nem kaptam meg. A kész ágyásról küldtem képet.

Molnár J. 2014.04.08. 21:35:54

@Coryk: Megkaptam a fotót. Nagyon klassz lett! Várom a fázisokat és akkor egy szép sorozatot megmutatunk:-)
süti beállítások módosítása