DSCN9942.jpg

 

Anna barátnőm kertje is éledezik a téli álomból. Kíváncsi voltam már nagyon, hogy ő hogyan áll a magaságyásával. Küldött most is fotókat és irigykedek is kellőképpen a sok saláta láttán:-)

Ezt a levelet kaptam a képekkel együtt:-)

"... Lassan közeledik a tavasz, kezdődhet a kerti munka. A mi kis kertünkben már gyönyörűek az őszi ültetésű palánták. A nővéremtől kaptam spenótot és salátát, hogy kora tavasszal is élvezni tudjuk a friss, vegyszermentes zöldséget. 

Úgy tervezem, hogy a paprika és paradicsom palántát a saláta helyére fogom ültetni. A spenót marad a helyén. Előkészítésként csak felfrissítettem a magaságyás földjét. Kihasználva a gyönyörű, napos időt, már elvetettem a hagymát és a répákat, csak egy kissé szélesebb sávban, mint tavaly. Lehet, hogy egy kissé korai volt, majd kiderül.
Az elmúlt évben nagyon sűrűn vetettem, így a sárga és fehérrépa bébi maradt. Ennek a gyermekeim örültek a legjobban, hisz a nyár végén is bébirépát tudtam a levesbe tenni. :) Nagy sikere volt! A friss zöldhagyma is nagyon fogyott. A leglátványosabbra az uborka sikerült. A hálóra felfuttatott uborkáról nagyon sokat tudtam eltenni télire is. A hálót nem viselte meg a téli időjárás, így azt nem kell újra elkészíteni.
Izgalommal várom az idei év terményeit, no meg azt az örömöt, hogy napról napra figyelhetjük a zöldségek fejlődését..."
DSCN9939.jpg
DSCN9938.JPG
DSCN9937.jpg
DSCN9940.JPG
DSCN9936.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pajtak.blog.hu/api/trackback/id/tr325864521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása